Het verhaal van uw organisatie

Wanneer kunt u een verhaal inzetten?

 

Voorbeelden:

  • Bij de start van uw organisatie of bedrijf
  • Bij het versterken van het imago van uw organisatie of bedrijf
  • Bij het versterken van een merk dat uw bedrijf voert
  • Bij de presentatie van een nieuw product of nieuwe vorm van dienstverlening
  • Bij grote veranderingen binnen uw organisatie zoals een nieuw beleidsplan, aangescherpte visie of het aanstellen van een nieuwe directeur
  • Bij de start van nieuwe projecten
  • Bij een jubileum
  • Bij de werving van nieuwe medewerkers

Hoe kunt u uw verhaal vertellen?

 

Voorbeelden:

  • Als corporate story
  • Op een journalistieke manier
  • Als in een dagboek
  • Als fabel of sprookje
  • Als metafoor
  • In een speech
    Mogelijke vormen: website, persbericht, free publicity artikel, (digitale) nieuwsbrief, persoonlijke brief, weblog, boek, folder en beleidsplan.

Free publicity

 

Wilt u uw verhaal ook aan de buitenwereld vertellen? Ook dan bent u bij ons aan het goede adres. Hart voor verhalen beschikt over een breed netwerk binnen de regionale en nationale media én weet hoe ze redacties kan bereiken. Hart voor verhalen kan voor u een plan voor free publicity opstellen en desgewenst dit plan ook uitvoeren. Afhankelijk van uw wensen.