Corporate Story

Als bedrijf of organisatie is het ontzettend belangrijk om je verhaal op orde te hebben. Haarscherp hebben waar je voor staat, wat je doet en voor wie jij er bent. Dat is nodig om je verhaal goed over de bühne te brengen. Want daarmee trek je jouw ideale klanten aan, vind je partners waar je graag mee samenwerkt en bouw je aan een positief imago.

Hart voor Verhalen ontwikkelde een eigen methodiek om bedrijven en organisaties te helpen bij het scherpstellen van hun verhaal. Met een bewezen effectief stappenplan werken we samen met jou als eigenaar en met jouw medewerkers toe naar een concreet verhaal en actieplan. Want we doen meer dan het verhaal scherp stellen. Je wil ook weten met wie, op welk moment en op welke manier je dit het beste kan inzetten.

Wil jij weten hoe je bij de kern van je bedrijf of organisatie komt? En hoe je het verhaal en de visie vertelt? Ga de uitdaging aan en ontdek de corporate story van je bedrijf!

Het programma

Sessie 1- tijdens deze eerste sessie:

  • bespreken we welke bruikbare ingrediënten geschikt zijn voor jullie corporate story (onder meer de unieke punten van je bedrijf en de normen en waarden die binnen de organisatie belangrijk zijn);
  • maken we een netwerkanalyse. Hierin zoomen we onder andere in op jouw ideale klant;
  • verhelderen we waarom jullie willen werken aan je verhaal en welke doelstellingen of ambities er zijn.

Na afloop van deze sessie werken we de besproken onderwerpen voor jullie uit. Dit is de eerste stap van de corporate story en het actieplan. Twee dagen voorafgaand aan het tweede gesprek sturen we je onze uitwerking toe.

Sessie 2- tijdens deze tweede sessie:

  • bespreken we de uitwerking van sessie 1;
  • gaan we groot dromen;
  • ontdek je samen met ons de mijlpalen die je moet slaan om deze droom te realiseren.

Na afloop van dit gesprek werken we de besproken onderwerpen voor jullie uit. Dit is de tweede stap van de corporate story en het actieplan. Twee dagen voorafgaand aan de derde sessie sturen we onze uitwerking toe.

Sessie 3- tijdens deze derde sessie:

  • bespreken we de uitwerking;
  • bespreken we met wie je de corporate story gaat delen, hoe je dat doet en wanneer dat het beste kan.

Na afloop van dit gesprek werken we de besproken onderwerpen voor je uit. Dit is de derde stap van de corporate story en het actieplan. Twee dagen voorafgaand aan de afrondende sessie sturen we onze uitwerking toe.

Sessie 4- tijdens deze laatste sessie:

  • bespreken we de uitwerking;
  • bespreken we hoe jullie terugkijken op de stappen die zijn gezet hebt én hoe jullie naar de toekomst kijken.

Ontdek de corporate story van jouw bedrijf! Bel of mail voor meer informatie: 06-10865996 of info@hartvoorverhalen.nl