Hoe inspireer je potentiële studenten te kiezen voor de opleiding die echt bij ze past? Door via een magazine (Drive) ervaringsverhalen van huidige en oud-studenten te delen én aankomende studenten eerlijk te vertellen wat zij kunnen verwachten.

Fotograaf Vincent van den Hoogen, ontwerper Sjoerd Cloos en tekstschrijver Fridy Latijnhouwers werkten onder leiding van Jacline de Kort (Fanfabriek) de afgelopen maanden aan deze mooie opdracht. De samenwerking met opdrachtgever Geertje van de Wouw van ROC Tilburg verliep soepel en plezierig.

Schermafbeelding 2015-07-19 om 16.12.11

Tijdens een speciale avond droomden de huidige studenten over hun persoonlijke toekomst. Al snel bleek dat deze talenten al druk bezig zijn met het waarmaken van hun dromen. Benieuwd naar deze avond? Kijk hier het filmpje, dat gemaakt is door de talentvolle VWO-student Peerke van der Aa.

Ook interviewde Fridy een aantal oud-studenten over hoe zij hun droom leven. Je staat versteld wat zij tot nu toe bereikt hebben én hoe zij het verschil makenin onze samenleving. Tenslotte sprak ze ook met Fred van der Westerlaken, voorzitter van het College van Bestuur van ROC Tilburg. Ook hij heeft een droom waar hij zich elke dag voor inzet: het beste onderwijs van Nederland verzorgen.

In oktober verschijnt Drive. Wilt u de kracht en mogelijkheden van uw organisatie of opleiding ook presenteren via een inspirerend magazine? Neem dan contact met ons op.