Hart voor verhalen schrijft elk jaar diverse jaarverslagen. Dit jaar mochten we het hele jaarverslag schrijven voor het St. Elisabeth Ziekenhuis, nadat we vorig jaar al aan de slag mochten met het bestuurlijk deel. Het werd een stevig verhaal, waarvan we ook een samenvatting maakten. Beide versies staan online op de site van het ziekenhuis. Klik hier

Het was erg bijzonder om door het hele ziekenhuis heen professionals te spreken. Allemaal bevlogen in hun werk. Allemaal werken ze aan goede en warme zorg voor hun patiënten. Allemaal onderzoeken ze hoe ze zaken nog verder kunnen verbeteren. Bovendien bereiden de profs van het St. Elisabeth Ziekenhuis zich in samenwerking met het TweeSteden ziekenhuis goed voor op de toekomst. Dat moet ook, want de ziekenhuiswereld is volop in beweging.

De samenwerking tijdens het interviewen, schrijven en het terugkoppelen van de teksten verliep plezierig. Dat bleek wederzijds, want de evaluatie was erg positief. De opdrachtgever mailde: “Er was veel lof over jouw aanpak en schrijfstijl. Jouw inzet is voor herhaling vatbaar.”

Wilt u ook uw jaarverslag laten verzorgen door Hart voor verhalen? Bel of mail gerust!